söndag, december 28, 2008

KM i Vallklubben 2008
Jag kastade aldrig in handduken :) Men attans vad svårt/roligt det var.
Undra gjorde ett, i det närmaste perfekt hämt!..sen var jag skitnöjd :)
Resten av banan gick sådär..vi fick ihop 63 poäng tillslut. Den öppna fållan var för svår för oss nybörjare
( hörde hur det liksom bara slank ur mej:-fårjävlar!..upps..det var ju tur att det inte var ngn riktig tävling )
Som vanligt när Inga-May är med (klubbens ordförande) så finns det mat så det räcker till ett helt kompani..idag var inget undantag:) Kaffe, dricka,kakor,neger..nä, jag menar chokladbollar,knäck( A hade tryckt in ..typ 4 st samtidigt i munnen ..he he ) Soppa med köttfärs i ..supergod, mackor och så det bästa rökt lamm...tja.. om de sa fiol?
Så nu har jag fått smak på lammkött oxå ;)
Måste åka och handla när Bondens Egen Butik är här i stan nästa gång..på torsdagar tror jag det är.
Tack alla för en trevlig dag!
Speciellt då till mina egna supporters Karin och Andreas..Karin,det kanske blir en liten BC snart?? ;)



Här följer en liten bildserie på Undra och mej i banan..





























//H






3 kommentarer:

Anonym sa...

Men placering då?

Anonym sa...

Fy vad du luktade när du kom till oss!!!! BLÄ för får lukt... ;o)

Kanske Karin vill ha en "Mellis" bebis, inte ska hon ha en BC!!!! HaHa

Heléne sa...

Men Hallå!!
Du är så jäkla känslig Ullis ;o)..det luktade ju inte bara får..utan lite ko oxå..hehe