måndag, december 08, 2008

Ej godkänt Vallprov
Undra och jag blev undrekända på VP:t igår.
Vi fick inte tillräckligt med hämt poäng..Jag gick fram till start pinnen alldeles för tidigt, Undra såg inte fåren samt att jag tryckte henne way too much :( å blev det som det blev...för att få ut henne så fick jag ge flera stödkomandon..ut kom hon tillsist..men med för dåligt med poäng.
Resten av banana gick hyfsat, jag tyckte domaren Joel Svensson var väldigt bra för han stöttade mig i Undras utgång..han tyckte oxå väldigt bra om Undra ;)..å vem gör inte det?Här kommer poängen och kommentarerna:
Utgång: max 20/avdrag 15/vårpoäng 5, hittar ej djur, stödkommando
Upptag: max 10 avdrag 5/vårpoäng 5,snett, osäkert
Framdrivning: max 20/ avdrag11/vårpoäng 9,av linje, vingligt,fel väg runt föraren
Fösnig: max 10/avdrag 4/vårpoäng 6,av linje i början
Drivning: max 20/avdrag 6/ vårpoäng14, Vid sväng förstagrind,stundtals spridd flock
Fålla in: max10/avdrag4/ vårpoäng 6, sprang förbi några ggr
Fålla ut: max 10/ avdrag 0/ vårpoäng 10
Slut summa :55 poäng
Ej gk
För lite poäng i hämtet
så var det med det..sen fick jag migrän..tur att Lena var med å kunde köra Hem!!!
Är inte bra än :(
//H

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad duktiga Ni är, Undra och du. Vi är övertygade om att det går vägen nästa gång.
Kramar från oss

Anonym sa...

Fattar nada men bättre lycka nästa gång!

Anonym sa...

Bra jobbat, nästa gång kommer det att gå bra

Hälsn Annelie

Anonym sa...

Lilla Undra var jätteduktig! Det är bara å leta upp ett nytt VP och prova igen.


Voff från Sheger & Bosse