söndag, december 14, 2008

JAG LACKADE UR....
Minst sagt när några jävla fjortis snorungar med kroknäsor kastade snöboll efter mej vid Konsum idag på eftermiddagen
Mitt "heta" temperament kom fram ganska snabbt...ungarna ett gäng på 7-8 st tyckte dom var gör coola och skrek både hora och nått om min morsa...vad hon nu hade med detta att göra??
Jag gick in och handlade , men hade på känn att de skulle vara kvar när jag kom ut..å mycket riktigt så hade de laddat upp...nu skrek de tjockis till mej oxå..å jag svarade...att jag var ju inte fet i huvdet iallfall( moget?, jag vet, men jag kan verkligen inte hålla käften)
Jag började å knalla till bilen ..med fjortisarna efter mig..de var skittuffa!
Så när jag åkte då kastade de snöboll på bilen..då jävlar..jag vände och jagade dem ..tur att man har en spärr , annars hade det slutat illa....
Nu är ju inte stan så stor och det är ganska lätt att få fram vilka fjortisarna var..så jag har satt stackars Lova i detektivarbete ..sen så ska jag trycka till den tuffaste av dem...så mogen är jag!!
//H








Inga kommentarer: