söndag, januari 22, 2012

Är en tillfällig urballare...

Var hos en av mina bästa vänner igår kväll och försökte vara lite social..mycket trevligt som vanligt och så bjöd dom på räkmackor..mmm, va gott! Och jag kunde ju inte tacka nej :/ Det gjorde att jag ballade ur totalt. Dels fick jag ju ont i magen som sjutton som sen gjorde att jag åt alldeles för dåligt idag på dagen och då började  min kropp skrika efter socker såklart..å jag gav efter :(((
Så nu sitter jag här ångerfull med smågodis i magen..FAAAN OXÅ!!! 
Ja, ja..Rom byggdes ju inte på en dag. Är det inte så man säjer? I allafall så måste jag se upp för att hamna i fällorna, vilket är lättare sagt än gjort med mej då jag är rätt så impulsiv i vissa lägen...speciellt när jag har blodsocker fall...
Det enda positiva denna Söndag är att jag gick iväg och simmade mina 1000 meter fast jag mådde illa som fan. Det får man ju se som ett plus..resten av dagen raderar jag ut..PUNKT!

Over and out..

Inga kommentarer: