torsdag, januari 26, 2012

Viljornas kamp..

Idag har jag ingen som helst lust att gå iväg och träna. Skulle mycket hellre vilja åka till affären och köpa värsta godis påsen och smälla i mej den på fem röda...eller varför inte en flötig pizza?? Och bara sitta still framför datorn och tv:n hela kvällen..det skulle ju vara rätt så nice...
Det började redan i morse när jag skulle gå upp och var yrsligare än när man är klapp kanon..usch vad otäckt det är att ha yrsel :/ Tog flera timmar innan jag kände mej någorlunda normal igen..Tror det beror på att öronen spökar.
Har varit iväg till apoteket och köpt silicon öronproppar som jag ska ha när jag simmar och så får jag se om det blir bättre i öronen av det.
Har en begynnande träningsvärk oxå efter gårdagens pass i gymmet, men inte alls så ont som jag trodde jag skulle ha..det kommer väl imorgon antar jag :)

Nu har jag haft en överläggning med mej själv och samvetet i över en timma och ändå inte fått ändan ur vagnen ....Det enda jag kommit fram till än så länge är att jag ska simma mina 1000 meter idag och skippa crossen.
Tänk att det går så fantastiskt mycket lättare när jag åker direkt från jobbet och tränar, än när jag åker hem i mellan och degar till mej...suck!!!!

Nä, nu... nu, jävlar ska jag gå å packa väskan och åka iväg...
over and out...



Inga kommentarer: