lördag, januari 21, 2012

Välkommen Lördag!

Å så skönt att få ligga i sängen å dra sig på morron. Jag HATAR verkligen att gå rak vecka, inte min grej alls, men är belöningen att man kan vara lite extra ledig nästa fyra veckors period på schemat så får jag försöka att stå ut..tre veckor till , sen kväll och helg..längtar :)

Lilla U hade inga valpar i magen denna gång heller..vi (uppfödarna/ jag) får fundera på om vi ska undersöka henne och prata ihop oss om ev insemination...
Detta avbräck gör att jag måste få ändan ur vagnen och börja träna dem ordentligt, och försöka få till en start i brukset på båda flickorna nu i vår..för U:s del så är det lägrespår och för G:s del så blir det apell..kan bli något att bita i men det är inget som är omöjligt :)

Min egen träning har gått segt denna vecka, jag har tränat varje dag i allfall. Fuskade med maten en dag..sen fick jag dåligt samvete..skit oxå! Imorgon är det väg och mätningsdax igen..gulp! :/
Snart ska jag iväg och gå på crosstrainern för att senare åka på loppis runda med modern.En skogsprommis med flickorna finns också med på dagens schema, hoppas att jag hinner den innan snöovädret kommer!

Nä, nu är det dax att åka å träna!
over and out...

Inga kommentarer: