fredag, januari 27, 2012

Är huvudet dumt så får kroppen lida..

Dag 27...om jag igår åt alldeles för lite så har jag idag kompenserat detta med råge :/ Jag tänker inte ens nämna vad jag klämt i mej , kan bara säja så här, att jag är rejäl uppblåst i magen nu så jag kommer allt få betala för det ett par timmar framöver.
Träningen idag bestod av 20 minuter cross..de längsta 20 minutrarna EVER! Säker beroende på mitt matintag alldeles för nära inpå träningen. Hade rejäl lust att bara kliva av helvetesmaskinen efter 7 minuter, men jag höll ut :)
Får nog gå till kyrkan på Söndag och be om syndernas förlåtelse, så kanske ångesten släpper över dagens frosseri...eller varför inte försöka ta lärdom av sina misstag och INTE göra om det?

Har under dagen förövrigt hunnit vara väldigt tydlig mot en man med utländsk härkomst, som tyckte han skulle stå och värma sig i boendet entré.."Det var ju kallt ute"..men klä på dej då för fan du är i Svergie!! #idiot
Samt läxat upp pizzabagarna som tydligen inte vet vilka regler som gäller när man parkerar på gatan utanför jobbet...resultat, de flyttade sin lilla deliverybil väldans fort :)

Nu ska jag dra på mej ytterkläderna för en långprommis med flickorna....

over and out...

Inga kommentarer: