måndag, januari 16, 2012

Nytt år nya utmaningar!
Undra är parad igen och imorgon är det dax för ultraljud...eftersom hon gick tom sist så har jag försökt ställa in mej mentalt på att det kanske inte är några valpar i magen denna gången heller. De fick inte till någon hängning,som man så gärna vill ha,tyvärr. Det är konstigt att när hundar tjuvparar sig så blir det minsann valpar utan hängning,men när man verkligen vill att de ska para så blir det inga valpar...imorgon får jag ju svar så då behöver jag inte fundera längre.

Annars så händer det inte så mycket i Högåsen förutom att jag hade ledigt i 9 dagar i början av januari och hade då så tråkigt så jag gick iväg och köpte mej ett träningskort på badhuset(som jag hade dragit på i typ ett halvår..Ibland är det bra att ha tråkigt :) ).Som trot eller ej har gett positivt resultat...inte lika öm i rygg och axlar,känner mej piggare samt att jag gått ner 5 cm i midjan...bara att försöka ha träningen på en bra nivå nu så man inte tröttnar.
Over and out!


Inga kommentarer: