fredag, januari 23, 2009

Lite shopping på kvällskvisten...


Tog med mig Morsan ...som redan varit i Ö-bro idag :o) vid 17 tiden och åkte in till Örebro.
Net on Net och Kid var målet. På Kid så hade de 50 % på allt och jag gillar deras lakan så då var jag ju bara tvungen att åka dit ;o) Hur som helst, så hade min mor varit inne där tidigare på dagen och köpt 2 st träpersienner till mej.
Förutom lakan så handlade jag 2 st hiss gardiner oxå..till hallen och vardagsrummet.
Efter shoppandet så åkte vi till min kusin en sväng och där blev vi kvar rätt så länge :o)

Har faktiskt tränat med dogsen idag oxå. Tog med mig pappa till klubben på eftermiddagen och han fick skjuta lite (äntligen så var pickdollen på plats)

Sen så gick vi till skogen och skickade hundarna på några rapport sträckor..jäklar vad det går :o)Pappa skötte sig riktigt bra för att vara första gången med i skogen....han lärde sig fort gubben ;o)

Så nu har flickorna fått träna rapport både söndag(Henrik var med) och fredag..två gånger på samma vecka..inte illa...

Ska försöka komma igång med lydnade oxå..nu när ljuset börjar komma tillbaka.

Undra ska göra MH på Örebro brukshundklubb den 14 feb, nu kan hon väl inte börja löpa iallfall ??:o)

Nä, nu ska vi mysa här lite innan John Blund kommer...upp tidigt imorron, jobbar hela helgen :o(

Fridens!!

//H


1 kommentar:

Anonym sa...

Tröstshopping, kallas detta handlande! Men det är helt OK tycker jag ;o)
Man mår ju mkt bättre en stund all afall. Kram!
I morgon ska vi till Sthlm! Kungens Kurva here we come!