onsdag, januari 14, 2009

Vad blir det för kvällsmat....

Kanske inte den nyttigaste men vem orkar bry sig. Har bott på jobbet de två senaste dagarna. 6.15-17.45 igår, 18-21 styrelsemöte på klubben. Idag 8.15-19.15,sen direkt till fåren så att dom fick mat å vatten. Mina snälla päron har hjälpt mig med vildarna :) Imorgon 9-19...orsaken till dessa långa arbetspass är dels att jag håller på att lägga ett nytt schema och att vi har flyttat i veckan...
Nu ska jag slänga ner huvudet på kudden å försöka sova,får se om det går varva ner :s
Good night!!
/ H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, hade du en dip till oxå..! Tror jag kan ana lite x-tra ost, stämmer det?

Anonym sa...

Hmm det där är INTE nyttigt ;o)
Men ack så gott...
En annan får käka potais och purjolökssoppa i stället. Men det är rätt så OK också!
KRAAAAM!