onsdag, januari 07, 2009

Spring i bena....




Hade hundarna även idag :o) Vi var till Espenäs nu efter lunch ( när matte var nöjd och mätt efter lunchandet ) Och uj vilken fart de hade..till och med gammel tackan Bella sprang som en tok;o)


Annars har vi inte gjort så mycket idag för jag var till kiropraktorn på fm och sen måste jag vila så det inte hoppar tillbaka i fel läge igen. Han sa att jag måste använda midjebältet när jag är ute och går med alla tre..det drar snett i ryggen annars..så jag får väl försöka att bli duktigare på att använda det då...



Igår var Undra,Grejja och jag till Ö-bro å tränade skogsök men Karin och Andreas. Hundarna tyckte att det var skitkul. Grejja springer i 170..men så har hon ju älgben oxå..lilla Undran går det inte lika fort för, men hon tar sig fram..med sina taxben :o) Grejja är faktiskt riktigt snabb, hon hänger med Undra bra när de rejsar..men hon är ju ute å köper korv så fort Undra gör en sväng :o)



Som vanligt så ligger det en bäcä i täten..är det ngn som är förvånad?? :o)



Hon är inte bara snabb..utan jäkligt söt oxå...


Hur kan det komma sig att man kan vara gullig och ett litet monster på samma gång??? ;o)



Ja, just det ..äpplet faller ju inte så långt från trädet..har jag hört :o)

//H













2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va härliga bilder,söt hon är Grejja med snö i skägget!=)
Sköt om er väl.
Kramisar från oss i norr

Anonym sa...

Asså, Bella är inte ens 7 år gammal och alltså knappast en gammeltacka. Tackorna har du i lagårn... där de jagas av bc'n!

Självklart är Grejja gullig, hon har ju att brås på. Mamma Bella är gullig och mormor Kirri var gullig. Gulliga, envisa och egensinniga...