tisdag, januari 06, 2009

Filmtips...
Har nu ikväll plöjt igenom 2 skapligt roliga filmer. What happens i Vegas med Cameron Dias och Ashton Kutcher mfl. och Semi-Pro med Will Ferrell och Woody Harrelson, båda sevärda med olika slags humor..vicken tur att jag tyckte båda var bra då :o) Vegas var ju typ en kärlekskomedi..vilket jag i vanliga fall HATAR..jag vill ju helst se skräckfilmer så jag knappt kan sova sen..hade bara tänkt att kolla en kortis , men filmen var så pass bra att jag kollade klart :o)
***********
Nu ska jag lägga mig och kolla på Små kronorna när dom spelar VM final (troligtvis så somnar jag ganska fort)
***********
Imorgon..om det inte är -20 så ska dogsen och jag träna lite med Karin och Andreas..skogssök tror jag det blir.
Kanske kan vi ta en tur förbi Kilsbergen, där vi grillade förra vecka å se om mitt linsskydd ligger kvar till kameran :o) "tråkigt" nog så fick jag en anledning att åka in till Net on Net i fredagskväll...här i stan finns det ju inte ett skit!! Upps hann visst med IKEA oxå...va synd:oD
**********
Trevlig helg alla!!
(tycker faktiskt att det ska bli skönt nu när alla helger är över)



//H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aston Kutcher i Vegas filmen är såååååå snygggg!!!!!!!!
Hej Då!

Unknown sa...

Måste finnas hur mycket som helst hemma hos dig du shoppar ju hela tiden