torsdag, januari 22, 2009

Så var det dax igen...


tror nästan att jag fått kladdkake mani :) Denna gång blev det pecannötter & dumlekola i ....helt ok ;) Ledig imorgon, känner mej ganska sliten efter allt som hänt. Ska försöka få motivation att träna lite med flickorna,kanske städa...ingen höjdare, å sen skulle jag kunna tänka mej att åka å shoppa lite..för då infinner sig nog motivationen snabbt :) Ska även beställa en vallstav på LG produkter å lite hundgrejor på Jami via nätet imorgon hade jag tänkt mej.
Nä, nu är det miss i nassen å snart min favvo serie på 3:an som jag inte vill missa! Snacka om att ha vänt på dygnet :)
Natti natti!
//H

1 kommentar:

Anonym sa...

Den såg godare ut :o)
Men jag får hålla mig till mörk choklad. Gott det med!

Menar du att du ska se på din favvoserie "våra värsta år"? Eller vad det nu var! ;o)

Kram
P.S Jag har köpt en födelsedagspres till dig! REDAN!